Välkommen till min nya blogg!

Hej och ja välkomna kanske man ska säga, till min nya blogg..  Har tidigare haft ett par andra bloggar men som vanligt har det blivit så att man slutar upp efter ett tag.. Men nu ska jag försöka blogga lite igen, på denna nya blogg.

Varför jag kallar mig själv som jag gör är aa för att ja kallas så, men det är mest av de människor jag känner :) bra så att säga..  Roshanak heter jag egentligen vilket inte många av de jag känner ens vet, kallas mest för Rosha, och a RoshMosh :)  Mosh på persiska betyder Mus .. bara så att ni vet ;)

Försökte fixa lite design nyss, det gick ju lite knas , men ska försöka prata med någon som är riktigt bra på de, för nu är den rätt så tråkig:P


Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0