Tankar

Så mycket just nu som jag tänker på, vill inte sitta och nämna allt i bloggen (och det är inte bara dåliga tankar) men det är så mkt som snurrar u huvudet just nu .. PLUS att jag tar studenten om 6 månader , hur fan gick de så snabbt? ja har redan gått 4 månader i skolan och deet känns som om de va igår jag började :P, fast när ja kollar på allt plugg jag har känns de som 4 månader i alla fall :) haha

Har också ångest över mitt projektarbete , vi har bytt ämne minst 30 ggr haha ! :) . Och nu idag igen kom dom med en ny idé sen har jag en psykologiinlämning , en quiz. 2 prov och redovisning aa ni fattar haha !!

Dessutttooooom e de ju nyår snart, jag måste redan snoka på sexiga klänningar :) haha


Det blev lite tankar i alla fall !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0