Skola..

Egentligen borde jag klä  på mig nu men ja tänkte skriva lite innan jag  gör det :)  Allt väl idag? Jag är så himla trött.. Har dessutom ett möte med min psykologilärare när jag kommer till skolan, kommer glömma det.. och det får ja inte göra :P eller de va väl nästa vecka?  

Fan ja måste rota i min kalender nu för att kolla haha :)

Nepps det va nästa vecka och inte denna, då kan ja pusta ut och gå till skolan när swenskan börjar, vi ska ha nationella muntligt i svenska nästa vecka och tro mig ja vet inte ett piss om vad ja ska säga :S..Måste plugga plugga och plugga ..  för nästa vecka har jag 2 prov också, så det är baara att bita i de sura äpplet and do what you gotta do !



Saknar diig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0