Frustrerad

jag har så mkt på hjärtat som ja vill skrika ut just nu, om allt !!! Jag klarar inte av folk som inte förstår, om du har känslor har jag också det..  Jag vill inte sitta här och skriva vad jag känner så resten kan läsa det , men jag känner mig så jag vet inte fylld har 10000 olika känslor just nu som jag vill skrika just nu...

Vissa saker känns bara så meningslöst, VERKLIGEN!  Man väntarväntar & väntar .. Sedan händer det man väntat på, och sedan tar det slut och man är tillbaks i samma, exakt samma plats som man varit innan, och då är det bara att vänta igen från början.. Längtan är bra, jag älskar att längta ..  Men efter då? Längta igen till en annan sak? Det är ju så livet funkar eller hur? man ska alltid sträva efter saker som man vill ha och vill lyckas med, men sen då?

Det värsta är ju, att man längtar och strävar, sen när man fått det så är detinte alls lika viktigt, det blir som aha okej , nu har jag de ja vill ha, vafan vill ja ha nudå? Sen så försvinner de man hade och då ska man sakna det man längtat efter och då blir man arg och lovar sig själv nästa gång så ska jag fan uppskatta det och vara hur glad som helst , och visst känns de så ?

Men så kommer den tiden igen, den tiden du har längtat efter och där e du i samma situation, du känner att vafan var det detta jag längta efter, sedan saknade och sedan längta efter igen?

Och  när det är borta igen då börjar skiten OM igeeeen.... MENINGSLÖST

Hahaha skrev en hel hööög med saker som ja inte ens vill läsa igenom !:p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0