30/11-09

Gud tiden bara strömmar förbi ..   kändes kosntigt att ens skriva 30/11 :O mindre än 1 månad tills julen är här ..  I vilket fall har jag varit sjuuk som jag vet inte vad idag .. Sitter här med 10000 pappersnäsdukar, har fått en lätt feber och dessutom tror jag att jag har öroninflamation, ibland e de skönt att vara sjuk, men jag hatar känslan av att vara förkyld när hela huvudet känns så stoooort :P

I vilket fall så försöker jag plugga, det går inget vidare, men jag har minst 1 prov i veckan de närmsta 3 veckorna , har inte direkt så mkt val så att säga . Men så är det iaf, finns inte direkt så mkt jag kan göra .. 

Missade min pojkvän 2 ggr på msn också:O ..  alltså jag e hopplös, och nu när jag ber han logga in så är han upptagen antar jag? .. haha aja


pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0