Tillbaka :)

Såå nu äntligen har jag tid att blogga under jullovet iaf så får vi se hur mycket jag hinner efter? haha Jag har rätt tråkigt så jag tänkte köra en sån tråkig lista :


Hur bor du: I en villa med min mamma, pappa, bror och gele
Brukar du komma i tid:
antingen e jag tidig eller sen, oftast seen :P
Hur lång är du:
163
Kan du laga mat:
Jöpp :)
Vad jobbar du med/pluggar du:
Jag både jobbar och pluggar, Samhäll/ekonomi på IHGR och telefonförsäljare på P-voice
Vad har du på dig just nu:
Chilll kläder
Har du någon fobi:
HATAR FÖTTER OCH INSEKTER
Hade du en bra kväll igår:
Vill inte prata om de , pass!!

Vilket är ditt senaste inköp: Köpte en sallad på MC
Din favoritdryck på morgonen:
MJÖÖÖLK<3
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  beebiiis

Har du sovit i din egen säng inatt:
Nepps de har jag inte, hos kompis...
Vad hade du sönder senast:
jag vet inte ??? kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast:
I tel va de saam , och msn va de nasim!!
Varm favoritdricka:
Chailatte :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:
ALKOHOOOL I MIN ASSS!!!!!
När gjorde du senast något riktigt dumt:
PFFTT
Saknar du någon just nu: SAAM baby ...  och släkten i Iran
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Väck mig ber diig :)
Någon du stör dig på:
jag vet inte...
Intressen:
beror väl påå:)
senaste person du kramade: Mammma
Senaste person du ringde:
SAM
Senaste person som ringde dig:
SAM
Vad drack du senast:
Kaffe
Vill du ha barn: klaart
Längtar du till din nästa födelsedag:
bryr mig inte såå
Har rakat dina ben någon gång:
Jadå haha
Är du sugen på något nu:
SÖMN....
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
2 eller 3
Använder du hudkräm:
Jaaddå
Attraheras du av män med skägg:
De e sexiiiigt med skägg:)
Micro-pop eller poppa själv:
MICRO
Brukar du baka:
Typ aldrig
Röstade du i det senaste valet:
nope för liten va ja då
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Ahh klart man ska inte klaga
Vilken låt lyssnade du senast på:
Trey songz - takes time to love
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte ens jag gjorde de :P
Vad tycker du är äckligt:
När jag ser någon lida, då mår jag illlaaa !!!
Har du pengar på mobilen:
haha jadå några kr


Kommentarer
Postat av: din

<33

2009-12-25 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0