dagens Lista


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: haha alltid :)
Gnälla: Ohjaaa, fråga vem som helst .. haha
Sova: älskar att siva
Ha ångest: När det behövs annrs nej
Skada dig själv med flit: Huh? haha nejnej 
Ta mediciner du inte borde ta: haha ja kanske tar alvedon ibaland när det inte behövs.. haha
Vilja dö: Omg nej nej
Drömma mardrömmar: hah drömde att ja va gravid inatt .. Hahaha de e det värsta jag drömt på länge
Drömma sexdrömmar: händer väl
Klä dig i svart: haha jaa alltid
Gå till kyrkan: nej, muslim:)
Gå i skolan: hehe ja
Röka: vattenpipa röker ja alltid .. haha
Ha sex: nej haha
Ljuga: vita lögner , men inte så grova
Hata folk: nepp
Lita på folk: litar bara på mina närmsta

VEM:
Saknar du: baby
Vill du döda: herregud ingen!
Rörde dig sist: min bror :p
Vill du slå: hehe den som förtjänar de..
Kysste dig sist: BABE
Vill du kittla: den som e kittlig
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: ingen just nu
Skrek du på sist: min bror antar ja?
Vill du vara som: Mig själv:)
Sårade dig sist: hmm..  kommer itne ihåg
Vill du bli galet full med: INGEEN ..  i sånna fall mina tjejer ,eller min babe .. men ja lovar er drick itne haha
Gjorde dig riktigt glad senast: Min babys samtal :)
Fick du sms från senast: sam
Ringde dig senast: Sam
Är vackrast på jorden: Mami<3


HAR DU:
För många vänner: nejdå.
Tvångstankar: haahah jaaa
Någon annan psykisk sjukdom: ahh ja brukar slå mitt huvud mot väggen varje natt innan ja lägger mig, har massa sår:)  haha nejdå ja vet sämst humor
Någon fysisk sjukdom: nerå
Någon skada: Ingen
Färgat håret: aa:)
Brutit några ben: aldrig  Knacka i träää snabbt ..
Några piercings: i öronen hade i näsan , men nej :)
Egen dator: yessir
Bra självförtroende: ahh de kan ja påstå att ja har
Kysst någon: ahh
Haft sex: angår vem? haha
Köpt kondomer: nej eller joo , haha fick med några i studentgrejerna ja köpte haha .. måste förklara mig här hemma innan mamma ser hahah
Tagit nakenbilder: med bikini på stranden men naken? haha nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Baby och familjen <3
Bjudit ut någon: nej folk bjuder ut mig;)
Varit kär: ohjaaa
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ahh!:P
Velat vara otrogen: ALDRIG
Varit otrogen: nevaaah
Stulit någonting: kanske godis när ja va mindre
Lämnat landet: yepp
Rymt hemifrån: haha när ja va liten gjorde ja de nån gång men de slutade med att mamma ropa in mig och gav mig fett med spöööö hahha
Tuttat eld på nått: aråå
Gjort något olagligt: de har alla:)


HUR:
Svarar du i telefonen: Hallå?
Fördriver du tiden: Telefon, baby, vänner, film   you name it
Mycket pengar har du: 2600?
Tjänar du pengar: yepp jobbar
Ofta Bäddar du sängen: när ja orkarhaha
Ofta diskar du: diskar inte de gör diskmaskinen
Ofta städar du: hahah min mamma tvingr mig hela tiden
Många stör du dig på: de finns någraa
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag


TROR DU:
Att du kommer bli något: jaa kommer bli en framgångsrik kvinna;)
På rymdvarelser: idk
Att folk tycker om dig. olika antar ja
På ett liv efter detta: STARKT
Att fiskar kan tänka: de kan dom väl, men att deras minne e bajs? men e de bara guldfiskar?
Att du kommer leva länge: de kan inte ja veta

VÄLJ:
Katt eller hund: hund, men ja e rädd
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: Både!
Sex eller kyssar: beror väl på vad man vill? haha
Telefon eller internet: telefon<3
Musik eller tystnad: Musik!
Bok eller film: film!
Leva eller dö: LEVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0