2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har gjort så mkt detta året som jag inte ens kan komma på. Jag har jobbat på 2 olika ställen, varit i sthlm för första gången i mitt liv, varit på en skitrolig danmarksresa med nära och kära och dessutom skottland :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget förra året, men kanske ska ha ett detta året för rolighetens skull
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej ingen kompis nej ...
4. Dog någon som stod dig nära? farmor dog för nästan ett år sen ..
5. Vilka länder besökte du? Danmark & Skottland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ingenting , tackar gud för allt ja har!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 090801 & 090825
8. Vad var din största framgång 2009? Oj ja har haft mångra tro mig:) 
9. Största misstaget? Känns inte som ja gjorde stora misstag, men några kan ja minnas men kan ska lära sig från sina misstag eller hur?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? A förkyld och influensa :(
11. Bästa köpet? Alla julklappar, speciellt bebbes .. älskar att se folk glada
12. Vad spenderade du mest pengar på? skottland resan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? SÅ MKT!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Åhh massa låtar från somras, som t ex Hooloo, When love takes over & Diffrences
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet ine en del.. svär för mkt borde gjort och göra de mindre
18. Hur tillbringar du julen? familjen och dessutom sam denna gången..
19. Blev du kär i år? Ohjaaaaaaa <3<3
20. Favoritprogram på TV? ja kollar inte på TV...:p men i sånna fall familu guy
21. Bästa boken du läste i år? fan läser aldrig haha
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte? jooo taj jackson :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaa datorn ..
25. Något du önskade dig men inte fick? Datorn va de ja behövde och fick..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick på någonfattig fest , men de va bra människor, lava, lanna & nas
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? hah en resa till Iran
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tights?haha ja vet inte
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner familj och bebbe
30. Vem saknade du? Min baby under 3 månader varje dag...
31. De bästa nya människorna du träffade? JAG TRÄFFADE ÄLSKLING, mina tjejer lava, lanna och Nas som ja e med hur ofta som helst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0